Thursday 11 February 2010

Díjat kaptam/ I received an award


Vagyok annyira szerencsés, hogy egy párszor találkoztam Kingával, és élőben is megcsodálhattam az ékszereit. És igen, fantasztikusak a kincseik, merész színekkel, rengeteg egyedi ötlettel.
(A PIF ajándék csak hozza nem ért még el... :) töröm a buksit, töröm...)
A díjat tőle kaptam, látogassatok el hozzuk.

Szabályok:

• kiteszem a logót a blogomba

• belinkelem azt a személyt, akitől kaptam

• megnevezek 5 blogot

• belinkelem a blogokat

• üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Most pedig körútra megyek, fel szeretnék fedezni olyan blogokat, amiket eddig nem néztem meg.

És itt vannak az általam kiválasztottak, gyönyörű ékszereikkel:
1. Ansako
2. Zazie
3. Fákó Orsi
4. Bodzsi
5. Arquiel

2 comments:

Fákó.Orsi said...

Nagyon köszi!

Albert Kinga said...

Huuuuu....koszonjuk szepen ezeket a kedves szavakat!
A PIF miatt meg ne fojjon a fejed, majd csak megjon az otlet:) Nem kell surgetni:)
Es kellemes uj-blog-felfedezest!:)